Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

calcinf

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 2

Lagt til: 02 aug 11, 06:22
Endret: 02 aug 11, 06:23
Endret av: calcinf

Dejligt at se brugerne herinde tror så meget på han bliver et hit, kender ikke meget til ham med glæder mig til at se ham. Jeg håber også lidt på vi kan få Celso Borges, så kan vi stille op med et lille mini costa rica landshold.

 

Opprinnelig postet av Holters

FFK eide ham 100%, så ja, klubben får alle penga.

Ellers er det en del fantasisummer her. Husk at dette er en overgang internt i Skandinavia for en høyreback. Summer som 10-12-15 millioner er totalt urealistisk.

Opprinnelig postet av Plankehue

diouf er en angriper, grindheim er midt bane spiller og Gamboa er en forsvars spiller.

Prisen er forkjellige. selv om Gamboa er vel så viktig.


15 mil er bestemt ikke urealistisk. Vi har allerede i dette transfer vindue givet omkring 16mil for Pape Diouf og vi har før købt en 32 årig forsvarspiller for 20 mil af en anden dansk klub for slet ikke at nævne Peter Larsson fra Halmstad som også have kostet os omrking de 15 mil kr.

Hvad Gamboa har kostet har jeg ingen anelse om men det er bestemt ikke urealistisk at han ligger oppe i +10 mil.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f