Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 jul 11, 20:31
Endret: 31 jul 11, 20:34
Endret av: Arte et labore

Syns faktisk det er herlig å se at de går på en real smell nå. De har hatt flaks, tur og flyten i snart to sesonger nå. Først høstsesongen i 2009, så hele 2010 og starten av 2011.

På tide at supporterne der borte også får smake på virkeligheten og at de faktisk ikke er så fantastiske supportere som de har trodd hele tiden. Det er lett å være høy på pære i medgangstider og si at de støtter laget og at de er fornøyd uansett. Ser jo nå at flere krever forsterkninger eller slutter å bry seg om fotball.

Det blir egentlig en vinn-vinn-situasjon. Enten får vi et heidundrende derby neste år også, eller smurfene rykker ned. Det tredje alternativet håper jeg i hvert fall at vi slipper. Begge rykker ned, eller smurfene overlever, vi ikke.

Mange som stakk også nå før slutt ser jeg. Også nå de kritiserte oss voldsomt for, blant annet under nedrykkskampen i 2009 (dog jeg ikke så mange som stakk selv). Noe som aldri ville ha skjedd hos dem mente dem. Nå er det vel tredje gang at folk strømmer ut av stadion før kampen er ferdig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f