Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 24 jul 11, 22:21

Opprinnelig postet av madcow

Selv om jeg har blitt frarådet å ytre dette:

Jeg er "glad"( i den grad man kan være glad over noe sånt.) for at det er en etnisk nordmann som har utført dette. Rasismen som hadde kommet med et eventuellt terrorangrep fra diverse Israelske Ekstremister hører ikke hjemme noe sted.

Håper han og alle som har støttet han får værst tenkelig straff. Feige faen er han.

Forstår hva du mener og deler din tanke. Hadde dette vært en mørkhudet muslim med helskjegg og turban så hadde muslimhatet eksplodert til farlige nivåer nå. Nå har vi gode nordmenn fått noe å tenke over, nemlig at enkelte blant oss alminnelige gode nordmenn ikke er så gode likevel.

Personlig må jeg innrømme jeg håper denne idioten får permisjon fra soningen så snart som mulig, og at alle aviser i hele landet trykker på førstesiden hvor og når han kommer til å gå på en offentlig gate igjen.

Min kjæreste hadde dog et noe klokere forslag; hun ønsker at fyren må få bare en smule samvittighet, slik at han kan forstå hva han egentlig har gjort. Det hadde jo vært noe. Men i påvente av samvittighetspiller håper jeg enn så lenge på en godt annonsert og snarlig permisjon.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f