Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 19 jul 11, 10:39

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg vil si at ramberg var knall god i dag og etter kampen sa en: rambnerg er litt som Daniel Bråthen entene er han på eller av i dag var han på..

Joda, skal ikke ta fra Ramberg noe ære, han skal ha sin del i dag. Allikevel kommer han fullstendig i skyggen av Hussain, og de to sammen etterlot litt mye rom i første omgang. 

Det er allikevel litt urovekkende at Ramberg er som Daniel Bråthen da han er den i midtbaneleddet som skal være den rutinerte. Dessuten er det sånn med Bråthen at han må gidde for å være god. Med Ramberg derimot så virker det som at han må han ha selvtillit for å være god, og det skal i mine øyne ikke være nødvendig for en spiller over 30 år i det hele tatt. Jeg tør faktisk og påstå at laget med Hussain i spissen spilte på Ramberg selvtillit da han er en typisk spiller som spiller bra når de rundt han er gode.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340