Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 13 jul 11, 22:55

Holder vi plassen? Nye spillere, hvor på banen?

Opprinnelig postet av Joachim Jonsson

Vi holder plassen! Vi søker spesielt etter en sentral midtbane og har et par spesifike som vi jobber mot nå. Når det gjelder erfaring så kan det være en Celso eller Tarik som er unge men har massevis av erfaring. Men for å utvikle unge spillere så trengs også erfaring ved siden av dem.
 

Hva med Sarpsborg 08s defensive midtbanespiller Joachim Jørgensen, og er han verdt 4-5 mill NOK?

Opprinnelig postet av Joachim Jonsson

Joachim er en god rollespiller som vi kanskje savner. Men de urealistiske kravene som S08 satt(Ref Tv2sporten) er vi ikke i nærheten å møte. Må også være noe feil når man krever mer for en spiller som spilt 10 toppseriekamper enn hva Herenveen krever for en erfaren og fast A-landslagsspiller(Grindheim). Men som sagt jeg vet jo ikke eksakt hva 08 krever, jeg refererer bare til det jeg lest på Tv2 Sporten.
 
Tja når det gjelder verdien i markedet så trur jeg nok ikke at den er 4-5MNOK. Men 08 har avtale med spilleren og rett til å kreve hva de vil, det må bare de klubbene som ønsker Joachim respektere. Finnes flere gode i den rollen Ruben Y J i Tromsø er en svært god spillere, H.Nordtveit likeså.
 
Joachim er absolutt verdt en del kroner men 4-5MNOK i dagen marked høres ut som galskap for meg. Hva skal vi da ta for Gamboa;-). 

Har et svært godt forhold til alle i S08, hyggelige gutter som gjort en god jobb.
 

Hvordan er konkurransen med Sarpsborg 08 angående unge spillere?

Opprinnelig postet av Joachim Jonsson

Føler ikke at det er noe problem å konkurrere med 08 på det, fra høsten kommer også Wang som kommer ha undervisning i våre lokaler noe som gjør det enn enklere å få ut spillerne til trening. Vi trener også de fleste dagene på ettermiddagen hvilket også underletter logistikken
 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f