Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 25 jun 11, 17:24
Endret: 25 jun 11, 17:25
Endret av: Lars 29

Doc OJ

Sorry mac, men dette innlegget ditt er noe av det største pisset jeg har lest her på forumet på lang tid..

Lars 29

Hmm. Man skal ikke lete langt her inne for å finne mer usakelige og mindre veldokumerte innlegg enn det jeg pleier å skrive og det du her definerer som piss. Det ser du også dersom du ser over hva jeg har skrevet i mine innlegg. Skriver faktisk aldri om ting jeg ikke vet og har greie på. Skjønner at det å skrive noe støttende og velbegrunnende om Ramberg og egen spiller plager flere her inne. Men fint dersom jeg kan berike hverdagen din med litt  velbegrunnet "piss". Jeg som er under " fotballfaglig analfabet" og som tydeligvis ikke har greie på fotball :-), sammen med Eggen, Eggen, Høgmo, Drillo m/flere, får la dere som har greie på det fortsette å hetse egen spiller. Stå på videre...Lar dette ligge nå..føler deg og flere med deg blir under min verdighet,,,,

 

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f