Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 25 jun 11, 16:39
Endret: 25 jun 11, 16:43
Endret av: Doc OJ

Opprinnelig postet av Lars 29

Opprinnelig postet av Holters

Synes det går sport i å forsvare Ramberg for enhver pris. Gang på gang leser jeg folk som skriver at han er FFKs mest undervurderte spiller.

Personlig synes jeg han er FFKs mest oppskrytte spiller til tross for trenerteamets stadige hyllest av mannen. Ramberg har ingen spisskompetanse, men er en ok allrounder. Hans største styrker er nærteknikk og fotballforståelse. Når det er sagt, så besitter han ikke kvalitetene som trengs for å være et defensivt midtbaneanker, og som offensiv midtbanespiller er han altfor lite involvert i målpoeng (mål og målgivende).

Min konklusjon har vært, er og vil alltid være at det garantert finnes bedre midtbanealternativer der ute. Forhåpentligvis er alternativene mer rendyrket i sine roller. Ramberg er en god squadplayer, men når man må spille fast med Ramberg i startelleveren, så mener jeg det er et svakhetstegn.

For øvrig har det blitt en tradisjon at Ramberg starter sesongene bra, men faller helt igjennom underveis.

... og dette har ingen grunn med at Ramberg er lokal å gjøre, slik noen elsker å hevde. "Lokale gutter har det vanskeligst i FFK, folk buer på Ramberg fordi han er lokal". Slike kommentarer er rett og slett bare vås. Årsaken til at Ramberg tidvis får mye pes er at han har så åpenbare svakheter som selv fotballfaglige analfabeter legger merke til, og da irriterer man seg over dette. Tarik for eksempel får ikke så mye pes til tross for at han er lokal. Det er fordi at han er blant FFKs beste spillere. Celso Borges ville ikke ha fått pes om han var fredrikstadgutt. Det er et kvalitetsspørsmål!

Når har det gått sport i å forsvare Ramberg for enhver pris??Ehh?.. Ikke her inne ihvertfall og blant mange av Fredrikstads såkalte supportere som buer på og hetser egen spiller, er vel ingen spiller i Frerikstads historie som har fått mere tyn, Hoås inkludert. Må være årets største hvite løgn bragt på bane av deg, Bruker å være enig med deg om mye Holters, men det du skriver stemmer bare ikke. Man kommer ikke på rundens lag om man kun er en squadplayer og har så åpenbare svakheter at selv fotballfaglige analfabeter ( står respekt av den!! ) legger merke til det.  Hvis det finnes så mange flere gode alternativer, hvorfor klarer da ingen å ta hans plass, hvorfor henter ikke FFK en bedre erstatter? Stort sett alle er vel et bedre alternativ i følge deg.

Svar, fordi det er bullshit og at Ramberg har vært og er mer enn god nok for FFK og er det beste alternativet klubben har pr dags dato. Minner om at han nå har spilt i 6 sesonger etter et comeback etter å ha blitt erklært idrettsivalid. Spiller man i FFK og tippeligaen om man er så udugelig som du skriver.?.Tror ikke det. Merkelig at N.A Eggen, Høgmo, Drillo, K.T Eggen med flere har hyllet Ramberg og mener han er en veldig god fotballspiller. Men de er vel fotballfaglige analfabeter?!! Bra du har peiling da.

 

Sorry mac, men dette innlegget ditt er noe av det største pisset jeg har lest her på forumet på lang tid..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f