Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 20 jun 11, 13:19
Opprinnelig postet av Lars 29

Tror ikke alle er klar over hvor nære Aune var sparken i fjor. Opprykket mot alle odds utifra sesongen i fjor, reddet jobben hans.

Å si Aune var nær å få sparken i fjor synes jeg virker fjåsete å dra opp nå. Fra en periode som ikke lignet grisen, klarte han faktisk å sikre oss opprykk. Om han så ikke hadde klart det, så var det faktisk mange som mente vi hadde hatt gått av et ekstra år i Adeccoen.

Kunne vært interessant å hørt hvem som var nær å gi Aune sparken i fjor? Også eventuelt hvem som skulle gjorte en så mye bedre jobb enn det han fikk til? Og såklart, med hvilke midler skulle Aunes erstatter blitt hentet med?

Opprinnelig postet av Lars 29

Fungerte midtbanen uten Ramberg? Definitivt nei. Jabbi var en katastrofe. Hussein var ganske god. Men Jabbie er jo ung, så han kan jo ikke få kritikk:-) Heng dere istedet på neste gang Ramberg spiller igjen.

Såklart kan Jabbie få kritikk selvom han er ung, poenget er at det kan og SKAL forventes annerledes av en som er 18 år med 0 Tippeliga-erfaring, kontra en som er 30+ og har tråkka rundt i nok kamper.

Personlig tror jeg ikke en opptreden av Ramberg ville gjort noen forskjell i det hele tatt, men det er min mening. Personlig tror jeg ikke FFK vil lide om hans kontrakt ikke blir fornyet..

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f