Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 19 jun 11, 23:49

Tro mere på at Aune blir mer preget av omgivelsene rundt han om Ramberg, enn han strengt tatt burde gjøre, enda det ikke burde være slik.

Når publikum buer, folk sier det de gjør, det skrives ditt og datt, så blir man preget av det. Uansett om man sier at man ikke leser aviser eller hva som skrives om en og laget, så gjør alle, om ikke de fleste trenerne selvfølgelig det. Både spillere og andre i FFK er her på forumet, på f-b.no etc.

Aune er selvfølgelig opptatt av hva som menes om han og Amundsens lagledelse og folks inntrykk av dem. Tror ikke alle er klar over hvor nære Aune var sparken i fjor. Opprykket mot alle odds utifra sesongen i fjor, reddet jobben hans. En god sesongoppkjøring og sesongstart, har stilnet kritikerne foreløpig.

Når Opphaug og Elvestad settes inn fremfor Ramberg som har spilt fast i hele år, synes jeg det direkte er pinlig. Opphaug er en katastrofe som forsvarspiller, enda værre som back , bedre da å kjøre med tre bak. Når i tillegg en ukjent unggutt uten noen erfaring og rutine settes inn fremfor Ramberg når man må score mål og ikke leder 3-0, så mener jeg det direkte er dårlig lagledelse, som er alt for påvirket av omgivelsene rundt og skal demonstrere det.

Gå inn i hver enkelt spiller i dag. Hva presterte Hansen, Tarik, Rafn, Jabbi, Ruud Tveter i dag...Ingenting. At Tarik ble kåret til dagens beste er et hån. Laget sliter, det er ikke bare Hansi som sliter.

Fungerte midtbanen uten Ramberg? Definitivt nei. Jabbi var en katastrofe. Hussein var ganske god. Men Jabbie er jo ung, så han kan jo ikke få kritikk:-) Heng dere istedet på neste gang Ramberg spiller igjen.

---------------------------

Støtter FFK og Leeds United i medgang og i motgang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f