Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 16 jun 11, 21:44

Laget bør bli dette:

Lasse Staw

Cristian Gamboa - Jørgen Horn - Raio Piiroja - Joachim Thomassen

Simen Rafn - Khalifa Jabbie - Etzaz Hussain - Mads Hansen

Alexander Ruud Tveter - Tarik Elyounoussi


Etter Start-kampen er jeg bare forbanna på døm helvetes drittungene vi har på laget.

  • Det gule kortet til Hussain er så dumt at han fortjener iskaldt buksevann. Det er vel den femte gangen i år vi pådrar oss kort på noe sånt piss.
  • Det gule til Piiroja kan forsvares, men var ufattelig billig. Uansett elendig av Piiroja i duellen mot Hoff.
  • Det gule til Martinsen er helt korrekt. Må legge av villmann/cowboy-taktene.
  • Det gule til Thomassen er også riktig. Man har ikke lov til å oppføre seg som en tulling. Mot Sarp var han også altfor het etter min mening. Tenningsnivået må justeres.
  • Det røde til Askar vet jeg ingenting om, for det fikk vi aldri sett.
Dommeren var stort sett også håpløs kampen igjennom. Dømte talentløst begge veier. En feil ble stadig vekk "reddet" av en ny feil. Hvorfor får ikke Priske kort når han pløyer ned Askar? Hvorfor får ikke Kleiven kort når han dytter på Thomassen? Hvorfor får ikke Hoff kort når han umotivert dytter ned en FFK-stopper med to strake armer uten sjanse på ballen? Hvorfor får FFK kort på alt de gjør??

Nei, nok om dommeren. Det var ikke derfor vi tapte. Vi fikk jo regelrett en straffe av han helt gratis. Men der var det lett å bli lurt. 

I andre omgang spilte vi uten midtbane. Både Rafn og Hansen vimser rundt uten mål og mening, Ramberg melder seg nok en gang bare ut av kampen. Hvor er gløden og engasjementet?? Hussain får godkjent som den eneste på midtbanen, men han var heller ikke imponerende etter hvilen. Amin Askar er ingen spiss, det så vi klart i denne kampen også.

Hva skal vi si om forsvaret da? Kun Thomassen som får godkjent. Horn/Piiroja var nærmest en skandale, og Martinsen er så langt unna en back som man kommer. Han skal spille stopper, ingen andre steder!!

Jeg gir godkjent til Staw, Thomassen, Hussain og Tarik. Resten kan skamme seg!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f