Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

IxiO

Knøttespiller

Ble medlem: 04 nov 09
Innlegg: 68

Lagt til: 14 jun 11, 13:32

Har bodd i Trondheim de siste 3 årene, å har nå endelig flyttet hjem igjen. Har av den grunn ikke vært mye på kamp. 
Som før jeg flyttet, er jeg tilbake på plankehaugen feltet, og ble positivt overrasket. 

Selvfølgelig høres det bra ut for oss som står der, men jeg ble enda mer positivt overrasket over forssangeren, og vil gi han skryt. 
Han var veldig flink til å dra igang sanger, samt og involvere tantene og de andre "freeloaderne" som står på PH feltet. 
Merker i dag at han var veldig flink til å dra igang, grunnet vondt i halsen å hes som en kråke.

Helt ærlig, på tide å inføre aldersgrense på PH feltet, ingen over 40. Når det står 2 tanter forran meg, som begynner med lett klapping når vi reduserer 5 min før slutt. Blir kvalm av slikt.

 

Skål :)

---------------------------

"If outside is so good, why has mankind spent thousands of years trying to perfect inside?" *Dr.Sheldon Cooper*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f