Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 aug 04, 02:38
Viser til dette referatet fra kampen...

I alle våre kamper hittil i år hvor dommeren har kommet i fokus, så har det hver gang vært I MOT oss. Det har vært den ene mer eller mindre avgjørende dommertabben etter den andre. Jeg har hvert fall ikke sett noen nettsider for motstanderlagene til nå klage over at dommeren avgjorde kampen i deres disfavør. Det har vært forbeholdt oss. Derfor er det nesten med en viss glede jeg leser dette på oddrane.no. Er dette et tegn på at ting endelig snur i vår favør?

Når Espen Berntsen gir oss straffe, ja faktisk to stykker, så er det ikke annet enn rett og rimelig etter at han ene og alene snøt oss for to poeng i hjemmekampen mot Enga i vår. Godt å se at han gjør opp for seg, selv om jeg bestemt mener at begge straffesparkene i dagens kamp var korrekt idømt etter å ha sett tv-bilder flere ganger.

Har dog sjeldent sett et kampreferat så gjennomsyret av bitterhet som det på oddrane.no. Så ille har vel ikke engang vi vært, selv etter alt vi har vært gjennom denne sesongen mtp dommeravgjørelser...

Dette sitatet er vel det beste:

"Jeg ville skammet meg over å heie på et så elendig lag som må få så mye hjelp av dommeren for å vinne en fotballkamp."

Skamme seg er det vel Odd-spissene som burde gjøre...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340