Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 20 mai 11, 21:45

He-he, du har noe å se fram til unge Herr Holters.

New York og San Francisco er 2 byer som jeg og min familie har besøkt en del ganger, og som du sikkert vet så er undertegnede litt av et matvrak og har diverse restauranter å anbefale.

Jeg og mïn familie, også min yngste sønn Jens Henrik som også frekventerer på dette forum har kjørt bil på Highway One, Pacific Highway fra San Francisco til San Diego, via L.A. og en svipptur til Las Vegas, jeg kan anbefale deg noen flotte småbyer og noen supre restauranter på denne reiseruten.

Det er ikke for ingenting at Highway One blir kalt verdens vakreste biltur. Og finnes det noen flottere by enn New York da? (Hadde jeg hatt pengær nok hadde jeg fløtta dit, bodd f.eks. i en fasjonabel leilighet på Central Park West, i nærheten av Dakota Building, hvor John Lennon ble skutt)

Men egentlig synes jeg det blir litt for personlig å dele alle opplysninger med absolutt alle på forumet, det kan bli litt for familiært hvis man forstår hva jeg mener.

Send meg en pm hvis du ønsker tips om N.Y., San F. og California ellers.

Mvh

Willy

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340