Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 mai 11, 19:54

Mot Vålerenga kunne vi havnet under med 0-2 etter 20 minutter hvis vi hadde vært uheldig. I dag har Molde gjort det Vålerenga ikke klarte: være effektive når sjansen byr seg.

Synes faktisk vi åpnet kampen ganske greit. Det var tendenser i spillet, men like etter 0-2 faller vi litt sammen. Heldigvis har vi kommet oss litt igjen, men jevnt over en veldig svak omgang. Aggressivitet og presisjon er begge deler fraværende, og især midtbanen sliter veldig. Jabbie har skapt et stort tomrom defensivt på midtbanen som verken Ramberg eller Borges er i stand til å fylle. Det hjelper heller ikke at Alex Valencia er irriterende sløv på venstrekant og knapt beveger seg. Horn (idiotisk kort igjen) og Piiroja har klart seg ganske bra, mens Gamboa igjen utstråler aggressivitet og intensitet som én av få. Ellers synes jeg Ruud Tveter fremstår som veldig spennende, og jeg skulle gjerne sett han fra start i en kamp hvor vi styrer spillet. Utrolig spennende spillertype.

Håper på en lystigere 2. omgang. Trøster meg med tanken på at ting ofte snur veldig fort i fotball. 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f