Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 17 mai 11, 23:53

Det ryktes at sarpinger storhandler biletter utenom bortlagskvote og på andre plasser enn bortesupporterplass til 13. juni. Thomas Torjusen i FFK lover at ingen slipper inn på andre enn tilviste tribuneplasser med blå-hvitt. Det håper jeg de klarer å oppfylle, og setter inn nok ressurser for. På kvallikhelvete 2009 satt det en haug sarpinger i fullt smurfeutstyr spredt på alle tribuner, noe som var ektremt provosernede. (Spar meg for "det-er-ikke-rart-det-blir-krig-i-verden-pratet"). Jeg mener at vi som supportere ikke skal behøve å høre jubelrop skreket inn i øra ved sarpescoringer på "egne" tribuner. Jeg vil oppfordre folk til å be blåhvite om å få av seg det blåhvite eller dra til helvete om det allikevel skulle skje. (Om nødvendig hjelpe dem å finne veien..) Det finnes knapt en stadion i Norge som tilbyr bortesupportere bedre plasser enn FFK. Det får faan meg holde.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340