Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4682

Lagt til: 02 mai 11, 09:25

Opprinnelig postet av Knuty

Tja.. Ulempen med å møte lag i sumpa synes jeg et godt stykke på vei er overdrevet.

Blackburn har vært horribelt svake lenge nå. De har lenge vært fullt klar over at flere poeng nok er nødvendig, men likevel tapt en haug med kamper. Før den knepne seieren mot Bolton hadde de ikke vunnet en fotballkamp siden 23. januar. (7 tap, og 4 uavgjort). For meg høres det ut som en ønskedrøm å møte et så svakt lag i innspurten.

Blackpool er langt på vei samme historien, vant en kamp i februar. Har etter det 5 tap, og 3 uavgjort. Kniven på strupen har de hatt lenge. At de to nevnte lagene skal forandre seg så voldsomt de to siste kampene tviler jeg på, men man vet vel aldri. Personlig kan jeg knapt tenke meg to gunstigere motstandere i innspurten i alle fall. To svake fotballag fullstendig ute av form. At de ikke takler å ha kniven på strupen har de langt på vei bevist allerede. Kan det bli stort bedre?

Everton er i alle fall et betydelig bedre fotballag enn Blackburn og Blackpool. Everton har vel i tillegg Europa League å spille for. Betydelig mer enn nada for de, vil jeg si. Newcastle er jeg enig med, de har lite/ingenting å spille for. Men, de er i alle fall på papiret et betydelig bedre fotballag enn de to førstnevnte.

Når i tillegg United møter Chelsea hjemme tror jeg nok dette seriegullet havner komfortabelt i Manchester.  Jeg setter i alle fall ikke mine penger på noe annet.

Tja, at Everton har EL å spille for er nok å ta hardt i. Det vil være et mirakel om de klarer det, siden det krever femteplass. England har tre plasser i EL til høsten (en eventuell fair play-plass ikke inkludert, men England får neppe denne i år), og de går til Birmingham (ligacupvinner), Man City eller Stoke (FA-cupvinner) samt laget som blir nummer fem. Det står mellom Liverpool og Tottenham slik jeg ser det.

Utenom det - jeg ser selvsagt poenget med at både Blackburn og Blackpool har vært dynge en stund nå. Blackpool er jeg rimelig trygg på at United skal slå, men Blackburn har tross alt en viss kvalitet i laget. De holdt på å kødde det til for City for en uke siden og kan ha våknet.

Når det er sagt: Ingenting hadde smakt bedre enn en knusende seier over rubelhorene fra Londons veste bestkant.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f