Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 30 apr 11, 04:15

Så var tiden ute for Stadion. En liten bildeserie her også.

Det er i grunn fascinerende hvor fort ting forfaller når ingen gjør noe med det... Trist også. Skulle ønske jeg hadde fått med meg en eller annen slags kamp på Stadion i løpet av åra etter at FFK forlot den, men jeg får skylde på at det ikke er bare-bare å rusle 3,5 mil på et innfall...

Kjenner minnene kommer strømmende nå. Smile Oldemora mi bodde rett ved Stadion, og jeg har hengt mye rundt der og lekt da jeg var liten. Men de beste minnene for meg er fra senere år: Da vi redda plassen i Eliteserien i 2004, Rosenborg- og Vålerenga-banking, stå og høre på stemninga fra Plankehaugen i sine glansdager og ikke minst den siste kampen jeg var på: Semifinalen i cupen mot Start i 2006. Jeg vil tru at den kampen har gjort inntrykk på alle som var der.

Trur nesten jeg skal finne fram opptaket fra den kampen og titte på i løpet av helga...

Bror: Hvor skal dere spille de kommende kampene som på hjemmesida deres er annonsert til Gamle Fredrikstad Stadion?

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f