Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 28 apr 11, 22:46
Endret: 28 apr 11, 22:46
Endret av: FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av suggas
Ser at Borges ikke har fått det helt til i kampene som er spillt til nå. Den påstand kan sikkert diskuteres, men i forhold til forventninger, hvordan han var i fjor osv synes jeg ikke han er på det nivå han burde være. Det kan kanskje være formsvikt, eller er han misfornøyd med å ikke ha blitt solgt til rbk eller en annen klubb? Er han ikke så profesjonell som det sies at han er?
Helt klart en påstand egnet til å diskuteres :-) Det er en stor forskjell fra i fjor at de andre lagene i ligaen nå vet om Borges, og kjenner ham bedre. Dessuten er motstanden bedre enn hva han møtte i fjor. Og ikke minst, Borges har først i år hatt sin debut i Tippeligaen. På et vis er dette hans første sesong, i alle fall i denne ligaen. Han skal ha litt tid til akklimatisering, akkurat som i fjor. Borges har på ingen måte sviktet forventningene til ham som kaptein, det er i alle fall sikkert. Det ser man på hvordan resten av laget fungerer for tiden. No comments. Profesjonaliteten hans tror jeg ikke det er noen grunn til å betvile.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f