Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 25 apr 11, 19:51

Opprinnelig postet av Topscorer
Samma hva som skjer bare Amin Askar blir benka.
Som vanlig når vi taper skal tapet henges på en eller to navngitte spiller..Amin askar og ramberg har på de 5 kampene de har spilt vært alt i alt blandt våre 4 beste spillere! I dag var de dårlige,sammen med de fleste,mye kan skyldes at en skadet mann uten kamptrening måtte erstatte vår beste spiller-Opphaug-Horn.Det måtte gå galt,Stort dårligere kan man neppe gjøre det i tippeligaen,synd for hedersmannen jan tore. Mads Hansen var også elendig i dag,men hvem nevner det,han er jo kul og er på twitter! Han blir viktig for oss han,det er ikke det,men blir så lei av jakten på syndebukker! Borges har for øvrig helt åpenbart vært vår dårligste spiller av de som har spilt alle kampene, han kan uendlig mye bedre! Og for de som raser nå,hvem har i såfall vært svakere?  Forøvrig var Vidar vår beste idag,og han er flere klasser bedre enn raio,det har jeg alltid ment,og sammen med Horn tror jeg han på sikt kommer til å danne tippeligaens beste stoppepar.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f