Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 25 apr 11, 19:15

Jeg er til dels enig i at FFK savnet sitt vante forsvar, selv om jeg vil skryte av Vidar i dag. Det jeg etterlyser nå og før seriestarten er en Sjef på midtbanen, Jabbie er et kjempetalent, det har han vist oss allerede nå, men han er bare 18 år, Rambergs problem kan vel oppsummeres i de to siste kampene mot RBK og Stabæk, bra den ene kampen mot RBK og begredelig mot Stabæk,(ustabilitet kalles det) jeg er forøvrig enig med en del her på forumet, merkelig at Jabbie ikke får fullføre kampen, mens Ramberg får 90 min!

Jeg vet at jeg banner i kirken nå, men Borges har etter 5 kamper vært spillemesig svak, jeg savner en del av fandeninnvoldskheten han viste i fjor i tilleg så er han unøyaktig i pasningspillet og stopper altfor mye opp når han får ballen, men det kan være at han trenger flere kamper før han når opp mot sitt beste. Jeg må si at denne Hussain virket som en meget bra spiller ut fra det lille vi fikk se. Han virket pasningssikker og kreativ.Alexander Ruud Tveter kan virkelig bli en prima spiss,men han og Borges er for like i spillestilen,en drøm hadde vært Tarik og Tveter på topp med Borges rett bak til å fore de med pasninger

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f