Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 apr 11, 17:32

Opprinnelig postet av Tøfflus

TIL-seier på stadion utgår med skyhøye kneløft, "Kunst og Arbeid" :-)

Jeg tror RBK tar poeng i kveld, men de er ikke samkjørte og kommer neppe til å spille bra på en stund. Har vi samme innsats i det defensive mot dem som mot Brann har vi god sjanse til å slå dem.

Jönsson har fått en utakknemlig jobb. Styret selger to-tre av lagets beste spillere, erstatter dem enten med mygel (Bjärsmyr) eller ikke i det hele tatt. Laget har nettopp vunnet to strake gull og ingen i Trondheim er fornøyd med mindre enn et nytt - i tillegg forventes det vel at de skal kvalifisere seg til CL. Stakkars jævel (Jönsson altså).

 

Jeg regner med at Jönsson har fulgt litt med på hva de driver med der oppe i RævBK, så jeg syns på ingen måte synd på ham. Han viste hva han gikk til.

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340