Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hompachaka

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 11

Lagt til: 10 apr 11, 10:25

Alt i alt en godt gjennomført kamp, vi tar tre poeng, finspillet sitter ikke helt enda, men det er vel mye pga gressmatta. Det vi ikke får til av finspill kompanseres med god innsats.
Det eneste jeg stusser litt på er hvorfor vi legger oss bakpå de siste 15-20 min? Det var flere ganger det kom baller inn i feltet uten at det var mer enn 1-2 ffk-spillere i nærheten. Er det trenerene som har gitt beskjed om at vi skal legge oss bakpå? Eller er det spillerne som er slitne?
Uansett hva det er mener jeg at det er for dårlig. Av det  jeg har sett av FFK de siste åra har vi aldri vært gode de gangene vi har lagt oss bakpå for å trygge inn en ledelse, mener å huske at vi har tapt en del poeng på denne taktikken. Heldigvis gikk det bra i dag, men det er ikke sikkert vi er så heldige en annen gang. Jeg personlig, med mine relativt manglende fotballkunnskaper, mener at FFK heller burde kjøre på i angrep, selvsagt uten å pumpe elleve spillere opp enn å legge seg bakpå.
Er problemet at spillerne er slitne syns jeg det er rart at vi ikke bytter tidligere. Valencia var meget god i dag, men slik kampbildet utviklet seg tror jeg, som andre har nevnt, at vi hadde vært tjent med at Mads Hansen kom inn tidligere.

Må si jeg var litt skuffet over stemningen på Brann stadion. Jeg stod midt i FFK-feltet og det var ikke mange gangene Brann overdøvet oss, i hvert fall slik jeg hørte det. Godt jobba av FFK-supporterene som møtte opp!

Ellers må jeg feie meg inn i rekkene av de som skryter av vår nye afrikaner, Jabbie! Virkelig imponerende å komme til kalde Norge som 18-åring og spille seg til fast plass på laget i løpet av noen måneder! Tror virkelig vi kommer til å få mye glede av han de neste årene, hvis han blir så lenge?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f