Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 06 apr 11, 07:27
Endret: 07 apr 11, 10:07
Endret av: Tøfflus

Crouch har det nok ikke godt i dag, nei - han ødela muligheten for at Spurs skulle kunne få med seg et godt resultat.

Selv om Inter tapte stygt, sto de for det fineste målet i går. Det volleyskuddet fra 45 meter ... nydelig. Hvor mange har ikke drømt om å se en fra sitt lag gjøre nettopp slik etter en klarering fra en keeper på halvdistanse?

Det blir nok jevnere i kveld, ja. I hvert fall i London. Bli ikke overrasket om det ender 0-0. Jeg tror Barcelona vil gi full gass mot Shaktar, for de bør ikke ta sjansen på å få et godt resultat i Ukraina. Andre store lag har slitt der før. Så får vi se hvor flinke ukrainerne er til å parkere buss på Camp Nou.

PS etter onsdagens kvartfinalekamper

Tre av fire kvartfinaler er mer eller mindre avgjort allerede etter at også Barcelona vant overlegent. De var effektive foran mål, hadde Shaktar vært like effektive hadde det snarere endt 5-4 enn 5-1. Særlig i første omgang hadde de fete sjanser. Det skal undre til for at det ikke blir en dobbel El Clasico i den ene semifinalen.

United har overtaket mot Chelsea etter en deilig 1-0-seier, den første på Stamford Bridge på ni år, men denne kvartfinalen lever fortsatt - i motsetning til de tre andre. Seiersmålet var en nytelse - både pasningen fra Carrick til Giggs, og måten Giggs tok med seg ballen forbi Bosingwa og slo en perfekt pasning ut fra dødlinja slik at Rooney bare kunne bredside ballen inn ved stolperota, var klasse.

Onde tunger vil forøvrig ha det til at Chelsea skulle hatt straffe på slutten i går. Jeg velger å se det som tilbakebetaling for den latterlig billige straffen de fikk i tilsvarende seriekamp for noen få uker siden Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340