Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 23 mar 11, 08:27

Opprinnelig postet av ari_lg

Hvis jeg kunne ha fått velge hadde jeg stilt med dette laget:

 

-------------------Masalin---------------------

-Gamboa - Piroja - Horn - Thomassen

--Askar - Borges - Jabbie - Hansen--

----------- Tarik ----- Tveter --------------

Basert på aafk-kampen:

Lasse hadde noen rare utspill, dette kan såklart ha noe med de vanskelige værforholdene å gjøre, men føler meg allikevel tryggere på Masalin. Syntes Hansen virket mye friskere enn Valencia, om det var fordi Valencia var syk eller om Hansen passer best som supersub vet jeg ikke før han har startet en kamp. Synes Tarik virket "rusten" (merk gåseøynene), og hadde heller sett en Tveter i "form" i stedet for. Men det blir helt feil å benke Tarik til fordel for Tveter da det er tillit han trenger for å slå ut i full blomst igjen. Borges vil jeg ha på midten fordi jeg føler han vil bli mer involvert der, fordi han er "treg" men en utmerket pasningslegger. Mange vil nok hevde at Borges-Jabbie i den sentrale midtbanen blir for temposvak, men det vil vi nok ikke få et skikkelig svar på før vi har prøvd det. Uansett vil alle oppstillinger ha sine plusser og minuser, og jeg mener at vi ville fått mest ut av laget per dags dato med denne oppstillingen.

 

Du har helt rett i at Hansen virket friskere enn Valencia. Kan det ha noe med at Valencia hadde omgangssyke helgen igjennom tror du?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f