Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 22 mar 11, 08:50
Endret: 22 mar 11, 08:54
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av MR.T

Opprinnelig postet av Flisa

Hei MR.T

Siden FFK tydelgvis ikke har en sosial medie profil som bygger på tosidig kommunikasjon spør jeg deg heller direkte:

Hva mener du med dette at vi ikke har en sosial medieprofil?

Opprinnelig postet av Flisa

Når vil årets bortedrakt være for salg? Vil årets keeperdrakt kunne bestilles i rød? Rød og Hvit er FFK, ikke Grønn og Svart... :)

Det er ikke noen årets bortedrakt. De bruker det samme settet som er fra i fjor. Ut fra det jeg har forstått kommer den da ikke til salgs.
Keeperdrakten er noe som det sjekkes om vi kan få til. Det er nok ikke noe vi tar inn for å ha på lager, men noe som vil bli bestillingsvare.
Når vi får svar fra Umbro kommer vi tilbake med mer info.

Er jo helt greit at man benytter seg av fjorårets draktsett men synd at man ikke kjøper inn for salg. Tror man kanskje vil tape noe salg av dette da svært få mennesker kjøper to hjemmedrakter to år på rad. Personlig bytter jeg mellom hjemme og bortedrakta, men skal selvfølgelig kjøpe årets drakt også! :) 

Men håper informasjon om keeperdrakta, og at den kan bestilles i rød kommer snarest slik at denne kan anskaffes ikke for langt ut i sesongen.

Forøvrig sa jeg aldri at dere ikke hadde en sosial medieprofil. Det har dere, problemet er heller at dere har lagt dere på null dialog. Altså ingen tosidig kommunikasjon utover statusfeltet. Personlig har jeg flere spørsmål som er stillt både på vegg, og i kommentarfelt under relaterte saker uten å få noen som helst tilbakemelding (som feks spørsmålet mitt over). Det er også mange andre eksempler hvor folk både kommer med kritikk, ros, tilbakemeldinger, og ikke minst viktige spørsmål som desverre står helt ubesvart. Spesiellt er det når man benytter statusfeltet til feks "Hva synes du om årets drakt?" og folk kommer med tilbakemeldinger, og spørsmål uten mer respons.

Dette er jo helt greit å kjøre denne formen for en sidig kommunikasjon, selvom det er noe uheldig i en folkelig klubb som trenger engasjement. Men da synes jeg det er greit at man skriver dette i informasjon fanen at alle spørsmål bør rettes via www.fredrikstadfk.no :) Slik det er nå står spørsmål ubesvarte og skaper noe frustrasjon. 

Ser at man absolutt ikke har ressurser innad i administrasjonen til å følge sosiale medier, men det finnes mange løsninger som er svært gode.

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f