Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 21 mar 11, 23:24
En stor gratulerer til FFK med dagens seier. Veldig deilig å se et lag som jobber godt sammen, som ikke faller i kne ved et mål mot, men kjemper seg tilbake. Det er også betryggende å se at laget har en del å jobbe med - for det har alle lag ved seriestart, og det kan lett ende galt hvis får en enkel seier i første kamp og legger for mye i det. Det gjør ikke FFK etter dagens kamp, det er jeg trygg på. Dette tror jeg var begynnelsen på en god FFK sesong. Skjønt jeg hadde likt å se en ny spiss på topp med Tarik, og heller Borges sentral på midtbanen, hvor han kunne involvere seg enda mer i spillet. Hele laget får en ekstra dimensjon med Borges sentralt. Jeg ser en spennende dimensjon med duoen Tarik/Borges sammen på topp også, for all del. Det fungerte bra i dag, og det vil det kunne gjøre igjen. Men jeg tror fortsatt dagens FFK ville mønstre et enda sterkere lag om man brukte Borges på midtbanen. Borges og Jabbie sentralt skulle potensielt kunne danne en riktig spennende midtbane hos FFK. Jeg tror ikke dagens FFK ville tape like mye offensivt som de ville vinne defensivt på den måten.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340