Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 20 mar 11, 22:51

Opprinnelig postet av madcow

En av grunnene til at jeg ikke handler fra nettbutikken er fordi det ikke er produkter der som er av interesse... det er for sjeldent oppdateringer til at jeg gidder å besøke den andre ganger enn når det postes om oppdateringer her - med andre ord har jeg som forbruker gitt opp håpet i at det kommer nye produkter der. Kanskje en relansering med totalrenovering av nettbutikken er på sin plass?

Og om jeg får komme med forslag til produkter; Kan det være så snill å komme noen produkter som er litt mer "nøytrale" men likevel med en ffk-vimpel på seg, jakke, genser osv (mer slik som den sorte ffk capsen i nøytralitet)? Jeg må si jeg misliker sterkt mange av supporterartiklene fordi de er veldig "glorete".

Tråden overvåkes av dem som har med produktutvalget å gjøre. Som nevnt tidligere i tråden kommer det en del nye produkter. Ser dog du fremmer ønske om flere tekstiler. Jeg tar med meg dette videre til rette instans.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f