Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 mar 11, 01:15

Syns Raio skuffet stort i kampen mot Stabæk. Utlikninga dems kom som et direkte følge at Raio ble rundlurt. Han ble også lurt flere ganger, men da med ikke så drastisk utfall. Iom Martinsen og Horn ser ut til å ha funnet tonen så godt, syns jeg de bør starte, spesielt pga at Årøy er borte. Syns også midtbanen fra stabæk-kampen også bør fortsette. Tarik på topp ser jeg som en selvfølge og iom at Jabbie ser ut til å ha funnet seg til rette på midtbanen, syns jeg at Borges bør spille spiss. Nå så jeg ikke kampen mot Odd, men jeg syns Staw har virket tryggere i mål enn jeg har sett på lenge, så han bør fortsatt få tillitt.

Med andre ord ønsker meg det samme laget som startet mot Stabæk. Igrunn så har vi et luxusproblem vi ikke har hatt tidligere, for selv om Aune byttet inn Elvestad, Ruud Tveter osv underveis i kampen mot Stabæk så ble vi ikke svekket i det hele tatt..

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340