Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 18 mar 11, 14:40

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av niggle

Fra Twitter: "Kikerter er næringskjedens Sarpsborg 08. Ingen vet riktig hvordan de kom seg inn, men alle vet at de skal ut."

Haha, klasse!

Personlig blir jeg ikke overrasket om Sarp (avsky) vinner i kveld. Jeg tror nok Molde føler forventnigspresset i større grad enn smurfene gjør, og Molde har ikke vist noe som tyder på at de er mye mer enn et ordinært TL-lag. Topp tre-kandidater, men ikke noe kanonlag. Sarpingene kan komme et stykke med entusiasme, særlig tidlig i sesongen. Men mitt tips er uavgjort.

 

Enig, selv om jeg har en litt annen vinkling. Solskjær skal ikke bare flikke på det som har vært, men skal etablere en helt ny kultur. Dette tar tid, og han vil få tid. Både fra klubben, omgivelsene og media. Selv om de neppe ønsker å spille på seg dårlig selvtillit tror jeg de har et stykke å gå. Jeg er tvilende til om de har kommet så langt at de ikke kan gå på en smell mot ett nyopprykket lag, som har alt å vinne og ingenting å tape.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340