Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 18 mar 11, 08:58

Opprinnelig postet av RG

Nå er det jo gjort masse nye grep til det bedre denne uken, men det er masse og gå på .



Flere grep kommer til å bli tatt :)

Opprinnelig postet av RG

Ofte når jeg la ting i handle kurven og betalte så fikk jeg mail tilbake etter alt for mange dager i mine øyne(5) om at varen var utsolgt og jeg ville få pengene tilbake.

Det tror jeg var tidligere. Oppfatter at Hanne som jobber med dette nå er rimelig raskt på med svar nå. Det er også ryddet en del slik at utsolgte produkter og varer tas bort.

Opprinnelig postet av RG

Jeg kunne gjerne sett det var en innhold liste som viste om varen var på lager eller ikke.

Det er funksjon for det i nettbutikken, men siden vi har samme varelager som butikken har og det ikke er noen kobling til dette lageret så ville det fort bli misvisende likevel. Vi ser på løsninger her med f.eks. eget lager for nettbutikken og da skal vi se om vi får dette på plass.

Opprinnelig postet av RG

trykk på glass, da kommer det opp en aluminiums flaske ?


Kategoribildene er statiske bilder og henger ikke sammen med produktene i kategorien. Vi har hatt glass, men de er utsolgt og vi jobber med å få dem inn igjen.

Opprinnelig postet av RG

Mange av varene går igjen på alle sidene, fks lue og tekstiler.


Det er riktig og rett observert. Slik skal det også være. En lue er både tekstil og lue.
Klikkstreamen på brukere viser nemlig at man ikke alltid klikker seg inn i alle kategoriene for å se etter varer og derfor ønsker vi å vise relevante varer i aktuell kategori for kundene.
Dette er slik det gjøres i flere andre nettbutikker og helt vanlig.

Opprinnelig postet av RG

Vil noe ha egne siffer og navn på ryggen på drakten så bør det være mulighet for det + at det finnes jo noen som vil ha borte drakten og keeper drakten også.


Helt klart skal du få dette. Vi hadde ikke prisen på dette klart i går, men det er klart nå og oppdatert på den nye drakten. Klikk her for å se - ligger i bunn av dropdownboksen med trykkinformasjon

Når det gjelder bortedrakten og keeperdrakten så er ikke den til salg. Derfor finner du de ikke i nettbutikken

Takk for konstruktive tilbakemeldinger :)

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340