Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 14 mar 11, 19:36

Opprinnelig postet av Gonzales

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes de kan selge han og kjøpe en erstatter med engang. Det blir jo usikkerhet i gruppen, siden spillerne ikke vet hvor lenge de har kapteinen sin på laget. De tenker sikkert forsvinner han i mars, i neste overgangsvindu, eller slutten av sesongen. Håper at Jocke har en spiss klar og lar Borges gå med engang.

Så du vil altså at vi skal kvitte oss med Borges nå, for så å finne en verdig erstatter for den lille slanten klubben sitter igjen med etter et salg? Celso har sagt at han forholder seg til kontrakten han har med FFK og at han er innstilt på å gi 100% for klubben ut kontraktstiden. At han har lyst på nye utfordringer etter denne sesongen er fullt forståelig. Det betyr ikke det samme som at han ønsker seg bort fra klubben nå. Celso er såpass profesjonell at han kommer til å gjøre sitt beste selv om han vet at dette er hans siste sesong i FFK. Dessuten vet han jo at gode prestasjoner vil gjøre han attraktiv for større klubber i Europa. Det er rimelig å anta at han vil komme seg ut av Norge, tror ikke en klubb som RBK er så veldig attraktiv for Borges nå. At situasjonen til Borges skaper usikkerhet i klubben er noe som blir sagt av supporterne, jeg tviler på at det har noe særlig innvirkning på spillergruppa. 

Håper alle fortsetter å støtte kapteinen vår, han fortjener det og kommer garantert til å styre laget på en god måte så lenge han er i klubben. Måten han taklet nedrykket og opptrådte i fjor, både på og utenfor banen, er hvertfall mer enn nok til heltestatus hos meg.

 

Tror mange har missforstått, uten at det er så rart. F-b.no er ikke akuratt kjent for å vinkle ting FFKs vei. Det han har sagt er at han ikke vil signere ny kontrakt etter at den nåværende går ut. Det betyre ikke automatisk at han vil bort fra klubben nå. Og i tillegg har klubben vist om dette siden La Manga, så jeg tror nok at hvis klubben hadde vært instillt på å selge ham før sesongstart, hadde han vært solgt alt.. Er nesten villig til å sette en tusing på at han leder troppene når Reka blir pissa på om en uke....

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f