Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 14 mar 11, 09:10

Storsinnet av Borges å gi klar beskjed. Dette gir klare signaler inn i markedet at her er det åpent for konkurranse. Da har FFK mulighet til å ha noe valg når det gjelder å velge Bosman eller ikke.

5 millioner er bare tull. De som kan utøve et press på FFK for å selge er jo Nettpartner som inngikk en svært så snill-onkle-avtale når de kjøpte 10% videresalgsprosenter for 2 mill. De vil i bestefall bli sittende med 500k. Dette er for det første så lite penger at jeg tror Nettpartner trenger disse pengene eller synes det er særlig bra betalt. Altså tror jeg det er lite press fra Nettpartner om å selge.

Om FFK er så skvisa at de lar sin beste spiller gå for å få 2 mill i kassa og redusere lønnsbudsjettet for kanskje én mill, står det verre til enn jeg trodde. Men det er selvfølgelig en mulighet.

Nei, behold gutten og regn han som tapt etter han drar til cup'en til sommern. Forhåpentligvis spiller han så bra der at det blir vill budrunde og både Messi og Ronaldo truer med å streike dersom klubben deres ikke kjøper denne "Celso "El Nuevo Zidane" Borges"

 

 

.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f