Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 08 mar 11, 18:30

Opprinnelig postet av Noik

Ikke for å spre galle her,men jeg husker da vitterlig en del tråder om at FFK`s spillerkjøpsprofil skulle endres mot en langt mer lokal tankegang. Dette ble vel tiljublet av alle og enhver nede hos dere.

Er tanken forkasta, satt på vent eller er det meninga at det skal opp noen unggutter i tillegg til alle disse nysigneringene? Blir en grov tropp i så fall..

 Dette er et spørsmål til de som sitter med innsideinformasjon om juniorsatsingen i klubben, ikke til alle dere andre.

 

Takk for bekymringsmeldingen.

Vi har ikke glemt satsningen på våre egne lokale unggutter. Like lite som S08 har det, selv om lokale unggutter som Jørgen Andersen, Martin Mathisen og Emmanuel Amarh ikke lenger er i klubben.

For FFK er det viktig med lokal forankring. Med det mener vi "lokale innenfor Østfold". Vi tok opp 3 unggutter i 2010. Målet vårt er 1 lokal gutt opp hvert år. De som står på lista for FFK er Sanpreet Singh (lokal fra Drøbak), Simen Standerholen (lokal fra Halden) og Eirik Laabak (lokal fra Fredrikstad).

Dette er gutter som helt sikkert er å finne i stallen i løpet av 1-2 år om de fortsetter utviklingen. Gjør de ikke det så kan man ikke hente dem opp bare fordi de er lokale.

Hentes man opp før man er klar gjør man jo spilleren en bjørnetjeneste. Alle 3 hospiterer forøvrig jevnlig på a-lagstreningene.

 

Til sist så vil jeg si at jeg håper at både S08 og FFK overlever i TL. Ser frem til mange spennende oppgjør i årene fremover. Enste ønsket er at vi alltid kommer minst en plass over S08 Cool

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f