Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 08 mar 11, 05:39
Jeg er veldig posetiv til denne sessongen.....fryktelig posetiv faktisk......jobben som gjøres av hele teamet virker så planmessig-ingen sure oppstøt,godt miljø,og en posetiv plan fra hele klubben. Ifra ledelse til ansatte,til frivillige,til trener team til spillere. Virker HARMONISK. Hvis vi unngår skader,kjenner jeg eimen av noe stort iår....eimen av magne fortreffelige,og herlige stunder både på stadion og på bortebane. Jeg vil berømme den jobben som TA gjør/har gjort ,etter at han kom til klubben. En kanon mann,som er faglig helt i norgestoppen,og som med sin knowledge vil bringe oss videre,sammen med resten av trenerteamet. Håper bare nå at publikum kommer ned fra gjerdet og kjøper sessongkort,og støtter opp fra dag en. Jeg tror denne sessongen kan gi bud om noe kanon stort......så jeg setter en hundrelapp på oddsen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340