Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 06 mar 11, 10:16

Imponerende oppkjøring ja, og kampen vi tapte var vi vel overlegne i alt bortsett fra i målprotokollen ettersom jeg skjønte. Før 2004-sesongen tapte vi jo stort sett alt og ble dømt nord og ned. Blir spennende å se hva avisene gjør denne gangen.

Det viser jo også at vi hele tiden har hatt kvalitet i laget, bare at kvaliteten var riktig mot bedre motstand. Vi slet oss igjennom Adeccoligaen, lekte oss i kvalifiseringen mot bedre motstand, og har egentlig gjort det svært godt mot Tippeliga-lagene nå også. Lover bra!

Ikke nok med det, men dette har også vært en av de bedre overgangsvinduene vi har hatt. Ingen panikkjøp, men billige forsterkninger og gode forsterkninger det ligger en klar tanke og mening bak. Beholder vi også Celso Borges nå, så er jeg meget fornøyd med det arbeidet Jocke og company har lagt ned foran sesongen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340