Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 03 mar 11, 16:22
Endret: 03 mar 11, 16:24
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Knuty

At dommeren gjorde en dårlig kamp har i alle fall ikke jeg nektet for. Både Vidic og Luiz burde vært utvist, og straffa er billig (dog ikke noe billigere enn straffa berbatov fikk mot Liverpool f.eks). Selvsagt er Ferguson forbanna etter et tap - det ville alle managere vært.

Så var heller ikke det jeg skrev ment som et direkte svar til deg. Jeg ville først og fremst prøve å bringe litt nøkternhet inn i diskusjonen om dommeravgjørelser for og mot United, og da syntes jeg det var verdt å spandere et avsnitt på Fergusons reaksjon til slutt. Det var dog ikke det som var hovedpoenget i mitt innlegg - det var eksemplene jeg trakk fram.

Jeg lar meg, som deg, irritere over at sjefen (og andre managere) ikke litt oftere kan si "ingen kommentar" om dømmingen. Det å kalle enkeltdommere for inkompetente bør managerne overlate til oss tribune-, pub- og sofaslitere. Utrolig synes jeg dog ikke det er at han kjefter på direkten. Sir Alex er ekstremt engasjert i det han driver med - på godt og vondt.

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340