Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 26 feb 11, 22:22

Opprinnelig postet av Knuty

 

Ingen blir vel overrasket hvis Thomassen mister ganske mange kamper pga. skader også neste sesong. Det hører også med i vurderingen.

 

Jada, jeg er helt enig i at ideelt sett skulle vi fått inn en venstreback da det er en utsatt posisjon. Jeg mener bare at FFK ikke bør  strekke seg etter å komme langt over streken, og at alt over er bonus (Selvfølgelig er ambisjonene å komme så høyt som mulig). Da viser Jan Tore at han klarer å holde et helt ok nivå dersom Thomassen skal bli skadet. Jeg er også enig i at troppen kanskje er litt tynn når det gjelder spillere med nok kvalitet, allikevel føler jeg ikke at venstrebacken er vanvittig utsatt da flere spillere mestrer posisjonen. I tillegg er det vanskelig å finne gode backer, og det er dumt å dra utenlands dersom målet kun er å finne en utfordrer. Såfall må baktanken være at Thomassen skal flyttes opp i midtbaneleddet, noe jeg tror trenerapparatet har slått fra seg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340