Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 24 feb 11, 12:27
Opprinnelig postet av Plankekæll

Enig.

Med all respekt for Dagfinn Enerly synes jeg det er tullete å frede nummeret. Den eneste personen som kan oppheve denne fredingen er vel Dagfinn selv. Om det skjer tviler jeg på. Er nok ikke noe tema. Dagfinn er på ingen måte noen legende i FFK selv om han tragisk nok ble lam i 2005. Han spilte 34 (!!) seriekamper, ikke to fulle sesonger engang.

Uansett synes jeg Borges bør fortsette med nummer 22. Det har blitt hans nummer i FFK.

Det som gjør at Dagfinn har en status som kan minne om legende i Fredrikstad har vel ikke først og fremst med kampene han spillte for klubben og gjøre, men hvordan han har representert klubben på og hvordan han har fortsatt med å møte opp på stadion som tilskuer og motivator etter at karrieren hans var over. Jeg ser ingen feil med at nr ble fredet, en fint måte av klubben å vise takknemlighet og respekt på.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340