Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 24 feb 11, 12:27
Endret: 24 feb 11, 12:28
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Plankekæll

Enig.

Med all respekt for Dagfinn Enerly synes jeg det er tullete å frede nummeret. Den eneste personen som kan oppheve denne fredingen er vel Dagfinn selv. Om det skjer tviler jeg på. Er nok ikke noe tema. Dagfinn er på ingen måte noen legende i FFK selv om han tragisk nok ble lam i 2005. Han spilte 34 (!!) seriekamper, ikke to fulle sesonger engang.

Uansett synes jeg Borges bør fortsette med nummer 22. Det har blitt hans nummer i FFK.

Mulig han ikke er en legende i tradisjonell forstand, men fakta er at han gir klubben vår verdifull profilering den dag i dag. Han omtales som tidligere Fredrikstad spiller, og ikke RBK, Moss eller Skeid spiller.
Viktigst er selvfølgelig hva han og den tragiske episoden har gjort for klubben vår, med tanke på verdikapital.
Det er mange på stadion som fortsatt blir rørt når de ser den mannen kommer rullende inn.
Plankehaugen skal selvfølgelig også ha sin del av æren her.

Derfor er han i alle fall for meg en fantastisk ambassadør for klubben og levende legende.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f