Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 24 jan 11, 16:26

Så kampen på stream. Costa Rica dominerte banespillet og hadde flere enorme sjanser, men det ble kun et mål ut av det. Celso Borges var ballfordeler sentralt på midtbanen, og ut fra hva jeg kunne se hadde han knapt en eneste feilpasning. I likhet med hva vi har sett i FFK når han har spilt sentralt på midten, ble han ofte liggende veldig dypt i banen, nesten som et anker. Det ble få løp inn i boksen, og når det kom innlegg fra kantene var han ofte 30 meter unna motstandermålet. Så målfarlig som Borges er burde han vært oftere i scoringsposisjon, men jeg tipper at laget trenger han til å styre spillet og strø pasninger, og da rekker han ikke å komme seg inn i boksen. Hvis man ser bort ifra et par av overgangene til Honduras på slutten, hvor han ble litt avslørt på fart, klarte han seg veldig bra. Gamboa kom innpå 25 min før slutt uten å markere seg noe særlig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f