Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 18 jan 11, 10:44

Jeg SKAL være med, men venter litt med betalingen. Jeg kom med noen tips angående markedsføringen i fjor, og opplevde vel at klubben kunne gjort ytterligere for å gjøre kampanjen allment kjent. Flere jeg kjenner som bor utenbys med både stort hjerte for klubben og som viser stor interesse hadde ikke hørt om konseptet før etter Gamboa hadde blitt kjøpt. Også flere i litt høyere alder enn 35-40 hadde ikke hørt om det, da nettopp facebook var der det ble informert og annonsert mest.

Jeg kom med noen tips på "Jeg er med"-siden på facebook i fjor, og gjentar bedriften nå =) Kampanjen kan med fordel bli annonsert jevnlig i lokalavisene hvor det står konkret og tydelig hva pengene går til, hvordan man kan støtte osv. Man kan også lage tydelige annonser på denne siden, henge opp plakater i byen og i Aristokratenbutikkene og sportskafeen. Send mailer til medlemmer, og få Plankehaugen til å gjøre det samme.

Når sesongen er igang regner jeg med at kampanjen ruller videre. Da kan man før kampen, og i pausa bruke speaker og/eller storskjermen til å si hva det handler om, hvordan man kan støtte og hvor man kan kjøpe effektene. Jeg foreslår også at disse tingene selges ved stands på hver tribune, gjerne i kiosken.

Etter at konseptet ble lansert i fjor sto det i grunn ganske lite om tiltaket på klubbens nettside. Det kunne vært laget en egen link på den øverste linja, eller brukt bildet av spillerne m.fl hvor det står "Jeg er med!" til en slik. Den førte deg kun til siden hvor man kan kjøpe sesongkort. Det opplevdes noe misvisende. Jeg skriver kun dette for å løfte konseptet ytterligere og for å vise min støtte til klubben. Og forresten, jeg kjøpte både pin og drakt i fjor, og jeg har fortsatt tenkt til å være med! =)

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f