Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 18 jan 11, 07:51
Endret: 18 jan 11, 07:52
Endret av: foyn

Hva er det du vaser med at 08 har støtt fra seg de andre klubbene i sarpsborg ?

Hvis du mot formodning skulle befinne deg på stadion, så ville du ha sett tillitsmenn, a-spillere, foreldre, spillere fra junioravdeling fra varteig, borgen, tune, ullerøy, hafslund, skjeberg sport, tveter osv osv..  Greåker er et lost case, men det får også være deres beslutning. Ser faktisk en del derfra på stadion osv, men jeg tviler nå litt på takhøyden på moa, så det er mulig de ikke flagger så mye på hjemmebane.

Jeg beklager å si det, men det er også store grupperinger fra Sparta og SFK. Noen fra spesielt de to siste har tatt sine valg og prioriterer arbeid for egne klubber, men det respekteres..

Og ja, det vil alltid være diskusjon rundt spesielt gutte/junior-satsingen og i hvilken klubb og hvor tidlig talentene skal samles osv, men det kan leves med.. Hvordan er ståa i fredrikstad - jeg forutsetter 100 % opplsutning på øssia og bare fryd og gammen rundt byprosjekt/finansiering/fisking av 15-åringer ?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f