Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 jan 11, 22:18

Opprinnelig postet av Noik

Til min kjære venn,Ymer:

Ok,jeg prøver ÈN gang til:

Om lønningene i FFK var sykelig høye sammenligna med resten av TL i 2009? Aner ikke,sannsynligvis ikke. Har heller aldri skrevet et ord om dette,men får svare siden du maser så jævlig

Det er jo der du tar feil. Det er nettopp det du skriver: Enda en gang, og nå er det siste gang, skal jeg sitere hva du skrev (kan du lese det denne gangen?). Her er det du skrev:

"Ja,jeg vet at dere har kuttet i lønnskostnadene sammenlignet med forrige gang dere var i TL,men da var det SYKELIG høyt og på et nivå skyhøyt over noe som bør brukes som en referanseverdi."

Kan det sitatet som du har skrevet og jeg har kopiert 3 ganger, forståes på noen annen måte? Det er vel norsk du skriver? Det som står skrevet kan du ikke komme deg unna. I tillegg er det jo rent oppspinn og tull...

At du var Sparta-supporter for 2-3 år siden må jo være frustrerende? Dere bidro jo faktisk med noe, nemlig plassen i Adecoligaen. Hva har dere fått tilbake? En plass i 5te divisjon og et lag uten historie i TL? Du snakker om å selge fotballsjela si for å få et år eller 2 på topp i norsk fotball. Hva var det Sparta ikke klarte alene som S-08 skal være så mye bedre på? Er det det faktum at dere har støtte fra de fleste 4de, 5te og 6te divisjonsklubbene i Særp som gjør at S-08 skal klare livet som toppklubb bedre enn Sparta, en klubb med lange og gode tradisjoner i norsk fotball?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f