Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 17 jan 11, 12:09

Opprinnelig postet av Noik

  Fortell meg hvor jeg skriver at lønningene til FFK var helt spesielle i forholdt til mange andre klubber på daværende tidspunkt! 

Jeg brukte ordet "referanseverdi" som en indikasjon på hva som er OK av lønnskostnader i dagens fotball. Med det mente jeg at det funker dårlig å være happy med at lønnskostnadene er betydelig redusert. Det kan jo fortsatt være uforsvarlig høyt. Eller?

 

Patetisk, du har jo til og med mistet oversikten over dritten du selv har skrevet. Kopien av dritten viser tydelig at du snakker om FORRIGE GANG vi var i Tippeligaen og påstår at sitat "

"Ja,jeg vet at dere har kuttet i lønnskostnadene sammenlignet med forrige gang dere var i TL,men da var det SYKELIG høyt og på et nivå skyhøyt over noe som bør brukes som en referanseverdi."

Så jeg spør igjen: Hva mener du med sykelig høyt og på et nivå skyhøyt over noe som bør brukes som en referanseverdi?
Mener du at lønningene i FFK  var sykelig høye sammenlignet med resten av TL i 2009? Og mener du at lønningene i FFK er sykelig høye og på et nivå skyhøyt over noe som bør brukes som en referanseverdi sammenlignet med lønningene ellers i TL 2011? Hva er den "referanseverdien" du snakker om?

Du aner tydeligvis ikke en dritt om lønningene i noen klubber, kanskje bortsett fra i Paddekummen United, for der spiller de jo nesten gratis....

P.S. Du svarte egentlig ikke på innlegget mitt. Du kan jo prøve igjen, så får vi se om du klarer det på forsøk to...

 

                  

 

  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f