Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jan 11, 19:07
Endret: 16 jan 11, 19:10
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av Q

Etter det jeg kan skjønne av internett, hadde dere rundt 20 spillere i 2010s Adeccoliga-stall, og 8 av de som spilte der var utlendinger. Wallace spilte en halv sesong, og dere leide inn Thorvaldsson, Gamboa og Gilmak, som alle spilte kamper. Det over 1/3, det, og det er ikke lite. Godt mulig dere "har lagt dere på en ny linje", men jaggu så lang vei dere har å gå. Det i hvert fall jeg ønsker er norsk, helst lokale spillere, som holder nivået. Jeg vil mye heller stille med Ola Nordmann på høyreback enn Ali Ahmed fra de Pakistanske fjell

Når dere likevel skal følge så mye med på FFK, så kan dere jo være oppdaterte. Dette er stallen per dags dato. En utlending til ankommer i slutten av måneden. Der kan du også sjekke tallene fra 2010 helt korrekt. 27 spillere i A-stallen, 14 nordmenn, 13 utlendinger. Men det er egentlig uvesentlig. Dere er flinke til å dra opp ting om FFK som egentlig er litt historie, men ser kun nåtid på deres eget lag. Ting har skjedd!

http://www.ffksupporter.net/spillere/a-lag/

Da teller antall utlendinger fire stykker. Dere er veldig flinke til å bruke opplysninger om FFK som passer dere best. Som da økonomien var på det verste, eller gjerne det året det var flest utlendinger i stallen, i steden for å sjekke hvordan situasjonen er nå og diskutere ut fra det.

Så vidt jeg vet så har Sarpsborg 08 to utlendinger i stallen akkruat nå. FFK får altså to mer. Jeg ser ikke helt den store forskjellen, ikke minst fordi vel minst en av spillerne til Sarp er som reserve å regne.

Mod-melding: Til dere som klager over å stenge tråden. Jeg ser enkelte som også har klaget over for mange sarpetråder likevel deltar i disse trådene. Om de hadde vært uinteressante, så hadde vel samtlige sluttet å skrive i dem. Og om det er noen regelbrudd, så meld fra til moderatorene. Vi kan ikke gå igjennom hvert eneste innlegg vi heller. Det tar dere 15 sekunder å sende en av oss en PM/mail om regelbrudd, omtrent like lang tid som det tar å skrive et innlegg i tråden og klage på manglende moderering.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340