Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Q

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 10
Innlegg: 17

Lagt til: 15 jan 11, 21:09

Tror det er slik med Meto at 40% av lønna blir betalt av sponsorer. Eller så var det faktisk hele lønna. Sarpsborg betaler i hvert fall ikke den helt alene, selv om jeg ikke tror den er noe merkbart høy. Når det kommer til det han gjør på fritiden, så tror jeg han først og fremst går engelsk-kurs. Han får seg nok ikke noen jobb ved siden av når han verken kan norsk eller engelsk. Heldigvis har vi Berat Jusufi i klubben som kan samme språk som ham, og hjelper han mye. Ellers går det mye i tommel opp, smil og nikk, tror jeg.

Både Heier, Matland og Jonvik skal jobbe/studere ved siden av fotballen. Roberts visste ikke helt enda, men de snakket om kanskje en utdannelse, så det er tydelig at han kun har deltids-kontrakt. Vil tippe han begynner med noe ved siden av - det kan sikkert bli kjedelig med deltids og ikke noe annet ved siden av i lengden. Han skulle bo i Oslo i starten tror jeg, for å være nære venner. Finner sikkert på noe der inne med kompiser.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f