Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 jan 11, 13:56
Endret: 15 jan 11, 14:09
Endret av: Knuty

Helt enig i at lønningene i FFK har vært hinsides all fornuft. Økonomisk (og forsåvidt sportslig) lå klubben med brukket rygg.  Takket være kreditorenes godvilje er vi ikke konkurs nå.

For oss er det  derfor veldig gledelig den retningen klubben har tatt det siste året. Det har skjedd enorme forandringer det siste året. Ja, det er fortsatt masse utfordringer, men det går i det minste riktig vei. Fortsatt er det problemer, jf f.eks dyre kontrakter som Ophaugs.

Noik og andre har nok helt rett i at Tarik får relativt god lønn i FFK. Personlig aner jeg ikke hvilke summer det er snakk om, så det blir bare spekulasjoner. Generelt er nok lønnsnivået i FFK godt over nivået i S08, det er det ingen tvil om. Skal FFK forsvare det over tid, må vi også dra inn mer penger fra tilskuere, sponsorer, tv-avtalen osv. Hvorvidt vi klarer det gjenstår å se.

Å betale litt ekstra for en profil som Tarik tror jeg uansett er forsvarlig. Han er med på å gi klubben masse fordeler, i form av spalteplass, sponsorer, sesongkortsalg, tv-kamper, effektsalg osv. Jeg tror rett og slett en spiller som Tarik er verdt ganske så mange kroner i året for FFK.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f