Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Noik

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09
Innlegg: 35

Lagt til: 15 jan 11, 13:41

FFKgutt1: Hvis det er slik du nevner,at Tarik har signert en treårskontrakt som gir han en totallønn på under 500 000.- per år, faller mye av argumentasjonen min i denne tråden igjennom. Men,så lenge jeg ikke ser noen dokumentasjon på dette føler jeg fortsatt at jeg er på ekstremt tykk stålis. Tarik har GARANTERT en lønn som latterliggjør utsagnet du henviser til.

Til de av dere som skryter av at spillerne dere har henta har kommet gratis: Det er lønnskostnadene til disse jeg har skrevet om. Eneste stedet jeg har ment rene penger i overgangssum er et evt kjøp av Hansen (se innlegg over).

Dere er såvidt jeg vet i samme økonomisk kategori som oss,og til tross for den fantastiske økonomiske nøkternheten dere snakker om legger dere fortsatt opp til betydelige lønnskostnader. Ja,jeg vet at dere har kuttet i lønnskostnadene sammenlignet med forrige gang dere var i TL,men da var det SYKELIG høyt og på et nivå skyhøyt over noe som bør brukes som en referanseverdi.

---------------------------

Evig blå


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f