Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 15 jan 11, 11:29
Mange som mener mye rart her, men har ikke så mye med Glenn og gjøre. Jeg har fulgt Glenn fra han var 15, og da gjennom U landslag. Han var fast inntil u-21 men der datt han igjennom, dette mest på grunn av liten spilletid hos klubb. I den perioden jeg fulgte han så var han en meget god spiss, med stor gjennombrudkraft, stor hurtighet, samt gode basisferdigheter. Jeg ser ikke bort fra at han kan overaske de fleste her inne når han stiller for sarp. Når det gjelder hansen kan jeg vere enig med Q om at han her ser en betraktelig større mulighet med spill, da enten på midtbanen, eller som vesntre beck, en rolle han også bekler. Når det gjelder Tarik så tror jeg også vi skal stikke fingrene i jorden og kanskje muligheten for at han får den lønnen han vil, samt at det er rike onkler som har sørget for overgangen. Nå vet jeg ikke noe om økonomien her men tror heller ikke han er her bare på grunn av familien. ( mor ble jo overasket da han kom hjem )

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f