Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 jan 11, 03:01
Det vil selvsagt være helt toppers hvis Horn blir en suksesso i FFK. Bra for FFK, bra for ham selv, og bra for norsk fotball. Det er, som jeg ser det, mye som ligger til rette for at dette kan bli en realitet i tiden fremover. Men, når svært talentfulle, unge spillere er billige på markedet, så er det som regel en grunn til det. Alt jeg mener å si er at jeg tror det er lurt å være like avventende overfor Jørgen Horn som man ville vært overfor hvem som helst annen spiller, og først se om spilleren finner seg til rette i klubben og leverer på banen. Man kan vel trygt si at i alle fall på pairet så er Horn allerede en god spiller med et utvilsomt potensiale for fortsatt god utvikling. Men det er mange spillere man har kunnet si det om, men som ikke har blitt til noe av ulike årsaker. Status i øybelikket er at Horn ikke ble den suksess i sin forrige klubb som hans evner på banen tilsa. Det vil glede meg stort om han blir en suksess i FFK.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340